Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Tijd voor jezelf!

Het is avond, uitgeput plof je op de bank neer. Wat een drukke dag! De ene afspraak was nog niet

voorbij en de volgende afspraak diende zich alweer aan. Je had genoeg taken te vervullen en ook

de overvolle mailbox hielp niet mee. Eenmaal klaar met werken kwam de routine, zoals

elke dag, weer om de hoek. Kinderen ophalen, eten koken en iedereen het bed in. Als je denkt

dat je dan eindelijk een rust moment kan inlassen heb je nog jouw sociale contacten bij te houden

via de media. Je vraagt je af wanneer je eens rustig even niets kan doen. Zucht!

Loopt je hoofd over van de activiteiten die je nog wilt of zelfs moet doen? Vind je het lastig om

regie te houden over jouw agenda? Is prioriteiten stellen voor jou lastig? Geen tijd voor jezelf?

Je bent vast super goed in multi-tasken maar is het alle commotie en stress waard? 

Regie op jouw agenda

(Werk)stress kan voor een groot gedeelte voorkomen worden door beter gebruik te

maken van timemanagement. In een coachtraject krijg je overzicht in de taken en activiteiten

die je doet. Je leert prioriteiten te stellen in de werkzaamheden die je dagelijks kiest om tot

uitvoering te brengen. Door een betere regie op jouw agenda kun je gerichter aan je werk en

activiteiten toekomen en minder stress ervaren. Je leert planmatig jouw werk in te delen en je

te focussen op één ding. Je kiest ervoor om meer tijd voor jezelf te maken en in eigen kracht te

blijven.

Onderdelen van het coachtraject:

  • Timemanagement matrix
  • Prioriteiten stellen
  • Inbox de baas
  • Planning
  • Agendabeheer
  • Grenzen stellen en anderen activeren
  • Regie nemen

Neem de tijd om jouw tijd beter te managen!

Er is ook de mogelijkheid tot het volgen van een workshop over timemanagement;

Even wennen dat plannen.

Aanvraag vrijblijvend gesprek


0